هم من ، هم تو
 
سکـــــــــــــــــــــــو ت منتظر
 
 
دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 1 قبل از ظهر ::  نويسنده : دانی

حالا


هم من ، هم تو !


هر دو خوب مي دانيم


اين راه نه پاياني دارد ، نه وصالي


اما هنوز دوش به دوش مي رانيم !



قانون خط هاي موازي يادت هست !؟


دو خط موازي هيچوقت به هم نمي رسند !

و سکوت مي کنيم


هم من ، هم تو !

اصلا بيا


يک خط زير قانون خط هاي موازي بنويسيم

دو خط موازي هيچوقت به هم نمي رسند


اما اين دليل نمي شود همديگر را دوست نداشته

باشند ...


هم من ، هم تو



نظرات شما عزیزان:

afsane
ساعت10:00---17 شهريور 1390
salam khobi be webet sar zadam be manam sar bezan pashimon nemishi fadat afsane

ستایش
ساعت19:11---6 شهريور 1390
دو خط موازی هیچ وقت بهم نمیرسندمگریکی به خاطر دیگری بشکند.

دختر آدم
ساعت0:30---16 تير 1390
سلام
چرا آپ می کنید خبر نمیدین
خیلی غمگین نوشتی

اوج نمايشنامه من شكستنم نميخواهم باشد
منم بازيگر كهنه شدم رسام در اين صحنه
منم درگير بازي هاي دست تو
تو مي رقصاني و ميخندي


*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


ممنونم که این وبلاگو برا دیدین انتخاب کردین امیدوارم خوشتون بیاد نظر یادتون نره دانیال
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 611
بازدید کل : 165257
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ